kampungku permai aman desa....
muncul pak hitam buat angkara...
kimak depa ingat depa gangster...
cilaka punya orang tau kasi busuk nama teluk intan saja,



TELUK INTAN: Dua lelaki maut manakala tiga parah selepas terbabit dalam satu pergaduhan antara dua kumpulan di Taman Ratna, Batu 4, Jalan Changkat Jong dekat sini malam kelmarin.

Mangsa dikenali sebagai N Nesan, 20, pemandu lori treler yang juga anak saudara Naib Presiden MIC, Datuk S Sothinathan berasal dari Taman Malaysia, Jalan Sultan Abdullah dekat sini dan M Nagappan, 28, juga seorang pemandu lori dari Kampung Batu 7, Jalan Changkat Jong, dekat sini.


Ketua Polis Hilir Perak, Asisten Komisoner Goh Kok Liang, berkata Nesan meninggal dunia di tempat kejadian akibat cedera parah di kepala dan badan manakala Nagappan meninggal dunia ketika menerima rawatan di Wad Kecemasan, Hospital Teluk Intan (HTI) manakala tiga yang lain di masukkan ke wad di HTI untuk rawatan.

Goh berkata, dalam kejadian kira-kira 11.40 malam itu, kedua-dua kumpulan bertelagah itu bergaduh dengan menggunakan parang, topi keledar dan juga kayu.

"Polis berjaya menemui sebilah parang tidak jauh dari tempat mayat Nesan ditemui. Siasatan juga mendapati sekumpulan lelaki tiba di kawasan berkenaan menaiki tiga kereta masing-masing sebuah Proton Waja, Perodua Kancil dan Honda.

"Sebaik tiba kumpulan itu dikatakan bertengkar dengan anggota kumpulan lain sebelum bertukar menjadi pergaduhan," katanya.

kah kah kah....panglima hitam estet sudah mengamuk....kah kah...

aku kenal sangat dengan mayat- mayat nie...kepala gangster india t.intan.....

takkan gangster bleh kena lauk kot..kak kah kah...

2 mati katak, 3 lagi masuk ICU hospital besar teluk intan..kah kah kah...

dengar kabar lembu 3 ekor tu parah....kah kah kah....

sivaji the boss??? kah kah kah

anak sendara MIC mampos buta- buta...padan muka....kah kah kah

parang, kayu, helmet je ker.??.kah kah kah...sabit, cangkul, pedang samurai tak jumpe ker???

0 comments: (+add yours?)

Post a Comment