Gesaan Zaid bermotif jahat-Muyhiddin

KUALA LUMPUR: Bekas Perdana Menteri, madey dan pemimpin Umno menyifatkan gesaan Datuk Zaid Ibrahim supaya Yang di-Pertuan Agong tidak melantik Najib Razak sebagai Perdana Menteri keenam adalah tidak bertanggungjawab dan berniat jahat.

Naib Presiden Umno, Muhyiddin Yassin, berkata kenyataan bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu langsung tidak menyumbang kepada usaha menyatupadukan rakyat negara ini, sebaliknya mempunyai motif jelas untuk menimbulkan kegelisahan di kalangan ahli Umno dan rakyat Malaysia.

Beliau yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, berkata gesaan itu jelas mencerminkan sikap sebenar Zaid yang menangguk di air keruh dan gunting dalam lipatan.

Saya dengan sekeras-kerasnya menafikan dakwaan Zaid kononnya pemilihan Perdana Menteri menjadi begitu genting sekarang ini.

"Kita dapat lihat dengan jelas, proses peralihan kepemimpinan Umno berjalan begitu lancar dan terbukti Najib mendapat kepercayaan besar bahagian Umno seluruh negara sebagai Presiden Umno yang baru.

"Oleh yang demikian, tidak ada asas untuk Zaid membuat gesaan sedemikian," katanya dalam satu kenyataan di sini semalam.

wah kah kah...madey...madey...kejap pangkah najib kejap sokong najib.....per cerita nie???

macam lalang di tiup angin...kejap kiri kejap kanan...kah kah kah

tapi mampos pi la dengan korang...

gaduh..gaduh lagi...buka pekung...buka kain...kami rakyat nak tau....kah kah kah

kami nak tau cerita dalam kain rosmah...kah kah kah

0 comments: (+add yours?)

Post a Comment