Rosli hassan kemukaan rayuan, Zalina tidak puas hati- Belitan Hairan

MELAKA: Ahli Jawatankuasa (AJK) Umno Bukit Katil yang juga calon Exco Pemuda, Rosli Hassan yang dikenakan hukuman gantung selama tiga tahun oleh Lembaga Disiplin parti, akan mengemukakan rayuan kepada Majlis Tertinggi (MT) bagi menarik balik hukuman itu.

Beliau yang juga Ketua Cawangan Umno Sarang Helang Bachang, akan kemukakan surat rayuan hari ini dan salinan dihantar kepada Presiden parti, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi dan Timbalannya, Datuk Seri Najib Razak serta Ketua Pemuda, Datuk Seri Hishammuddin Hussein.

“Saya berharap rayuan ini akan dipertimbangkan sebab kesalahan hanya membabitkan ucapan saya pada satu majlis bersama ahli Pemuda Umno di Pasir Putih, Kelantan 4 November lalu,” katanya kepada Berita Harian, semalam.
Naib Ketua Puteri Umno Bukit Katil, Zalina Ismail yang digantung tiga tahun, berkata beliau tidak puas hati dengan keputusan Lembaga Disiplin.

“Saya ada mengemukakan saksi bagi mempertahankan diri, tapi tidak diterima, sebaliknya mereka hanya mendengar sebelah pihak. Saya berasa wujud ketidakadilan,” katanya yang disabit kesalahan atas peranannya sebagai pelobi.


wak kah kah kah.....rayu pada yang tak sudi...kah kah kah..

"saya berasa wujud ketidakadilan"?? kah kah kah selama ni minah jiwang karat nie nyorok mana???

dah kena ketuk kepala baru sedar tak adil...kah kah kah

dah kena gantung baru tahu tak adil...

maruah kena bogel baru sedar tak adil...kah kah kah

nak adil masuk keADILan la....wah kah kah....

0 comments: (+add yours?)

Post a Comment